Veel Gestelde Vragen

WERKWIJZE

BETALING & GARANTIE

Kan ik bij jullie cash en/of met pin betalen?
Zeker, je kunt bij ons op alle manieren betalen.
Wat is de garantie bij reparatie?
Op reparaties door ons uitgevoerd en onderdelen geldt een garantie van 3 maanden
Ik heb een accessoire gekocht bij jullie, maar het matcht niet met mijn toestel, kan ik het ruilen?
Ruilen van accesoires is altijd mogelijk en binnen 8 dagen geldt de wettelijke termijn van je geld terug. Mits de verpakking nog intact is.

VOORWAARDEN

  • Goederen die zijn afgegeven voor reparatie dienen binnen 3 maanden te worden afgehaald. Na het verstrijken van deze 3 maanden komen de eigendomsrechten te vervallen.
  • Telefoonwinkel Hilversum is niet verantwoordelijk c.q. aansprakelijk voor andere defecten dan waarvoor het toestel ter reparatie is aangeboden.
  • Telefoonwinkel Hilversum geeft geen geld retour, maar u ontvangt een tegoedbon.
  • De garantietermijn voor tweedehands toestellen bedraagt 1 maand.
  • De klant die het toestel ter reparatie aanbiedt neemt afstand van de kapotte onderdelen, tenzij vooraf anders overeengekomen.
  • Garantie vervalt indien er sprake is van water en-of vochtschade.
  • Garantie vervalt indien het toestel door de klant zelf of door een derde partij is opengemaakt.
  • Geen garantie zonder bon.